Om os

Du har fundet vej til vores beskrivelse af os selv, her forventer du sikkert at finde en god lang smøre, om hvor dygtige vi synes vi er. Du har på sin vis ret, vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at overbevise dig om, at vi er det helt rigtige sted, for dig at købe alt det du kan putte i et usb stik. Selvom denne side er fuld af rosende ord, er vi ikke bange for at indrømme, at vi som alle andre, af og til laver fejl. At fejle er menneskeligt, og det er præcis det vi forsøger at være. Vores mål er ikke, at give dig en følelse af at du blot taster dine kortoplysninger ind, og derefter får hvad du har betalt for. Vores mål er at give dig et indtryk, af at der faktisk er mennesker bag, mennesker der er præcis som dig.

Selvom vi er en forholdsvis ny spiller på markedet, er der ingen grund til at være bekymret. Fordi vi er en ny virksomhed, så er vores motivation, så meget større. Forestil dig en stor og gammel virksomhed, med rigtig mange kunder, her er en kunde bare en kunde, hvis kunden er utilfreds, kommer der sikkert en ny kunde i morgen, til at overtage hans plads. Vores fokus er meget anderledes, fordi vi er så nye, tæller hver eneste kunde for os. Det betyder at du altid er sikret vores fulde opmærksomhed, uanset hvor ofte eller hvor meget du handler hos os, i sidste ende, er det dig der giver os mad på bordet.  Vi arbejder altid på højtryk, for at du kan opleve den bedste service, og finde de bedste produkter. Har du købt nogle produkter hos os, så giv os gerne en anmeldelse på trustpilot

Vi vil ikke tilbyde dig alle slags produkter, men i stedet fokusere på vores kerneområde. Vores fokus vil sikre dig, at de produkter vi tilbyder, er dem der har den højeste kvalitet. Du ved sikkert selv, at der ikke findes noget værre end, at komme hjem til en pakke, hvor produktet simpelthen ikke lever op til dine forventninger. Vores måde at undgå de kedelige situationer, hvor produktet ikke lever op til dine forventninger, er ved kun at markedsfører de bedste produkter, hvor kvaliteten er i orden. Hvis vores produkter alligevel ikke lever op til dine krav, så tøv ikke med at hive fat i os, så lover vi dig at gøre vores bedste for at du bliver tilfreds.